min katt samlar brödpåsar o andra grejer=)

nyckelpiga

Trådstartare
min katt är nog lite konstig;)häromdagen så kika jag under soffan,där undr låg det 4 påsar med bröd i,som katten släpat dit:rofl:måste legat där ett tag.jisses va jag skratta när ja hitta hennes gömmor:rofl:
min sambo satt en kväll o kika på tv o hör hur d prasslar i köket o in i vardagsrummet i full fart kommer hon med en brödpåse i munnen på väg in under soffan,men han fick tag i henne inan hon hann under:angel:
undrar varför hon hon just hon släpar det under soffan??har även hittat en påse där med köttdär som hon snott när d låg på tining:rofl:
är det nån annan som har nån katt som gör så här??kan även säga att hon bär omkring på allt möjligt som kepsar,strumpor o leksakernallar.:D

Sv: min katt samlar brödpåsar o andra grejer=)

Haha. Bra att ha ett förråd med mat om det blir kris :rofl::rofl:

haha är du säker på att det är en katt du har? för min hund gör typ likadant :rofl:
Alltså visst har jag sett en av våra katter gå och bär på något nån enstaka gång men har då aldrig sett nå liknade det du beskriver

nä d ä allt en katt:rofl: ja du hon är väldigt speciell,igår försökte hon sno en påse med köttfärs ur micron o dra iväg med den:D
fattar inte grejen med att hon samlar,lägger brödet under soffan o nallar o strumpor etc under bordet;)

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
5 697
Senast: mackan
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Livet som enarmad rullar på (har inte så mycket annat att välja på :p ), och bjuder på en del nya upplevelser. Svullnaden i den brutna...
Svar
0
· Visningar
756
Senast: cassiopeja
·
Katthälsa Har en katt som har konstaterat njurproblem, han har börjat äta RC's Renal, men han har tappat en del i vikt och liten som han var...
Svar
0
· Visningar
534
Senast: Pilot
·
Övr. Katt Detta kommer säkert vara osammanhängande o lite luddigt men jag är otroligt upprörd o ledsen just nu... Vid 12-tiden idag så hade jag...
2
Svar
32
· Visningar
8 024

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka