min katt har börjat fatta mer tycke för grannnen

B

bulldog

Jag har ett problem. har 3 katter. de kommer jätte bra överens. Har även en granne som har katt. min katt tussen har en tendens att gå över till henne. lägga sig inne och tar över(dominerar) henne skatt. han har fler ggr ätit upp hans mat osv. Jag har sagt till henne att hon absolut inte får mata honom eller släppa in honom över huvud taget.
min katt har förändrats över att han konstant efter jag vaknar vill ut o då springer han runt o jamar.jag höll honom inne en vecka men då protesterade han genom att baja utanför lådan vilket han annars aldrig gör o ständigt gick runt o jamade.
Min granne har förstört min katt!! han har varit väldens goaste, visst han är fortfaradne gosig men inte lika. han har blivit mer självständig och kommer inte alltid när jag ropar. förr kom han före de andra o alltid.
Han har blivit kräsen med maten, förr åt han allt och han har fler tal ggr fräst åt de andra katterna hemma o skyggar undan när de äter o vänar tills de ätit färdigt först. sen äter han. förr åt han tillsammans med dom utan problem

Vad ska jag göra????? snälla hjälp mig med detta
 

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
788
Senast: Svartkatt
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är uppvuxen med katter och har haft en katt själv också i vuxen ålder. Det har varit ganska lättsamt och enkelt och katten jag hade...
Svar
3
· Visningar
1 964
Senast: Zpunk
·
Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
5 683
Senast: mackan
·
Övr. Katt Hej! Upptäckte på morgonen när jag gick ut på tomten (vi bor intill skogen med några få grannhus runt om) att det låg kattpäls från...
Svar
12
· Visningar
5 131
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp