Min katt äter inget och har magrat

G

Grandevito

Min katt äter ingenting knappt.
Inte ens grädde eller kött som är favoritmaten, an hända att hon slickar lite på det. :(
Vad kan vara problemet? Börjat fundera på om min granne lagt ut råttgift som hon fått i sig eller akn det vara något inuti kroppen?
Hon har magrat ordentligt, men är avmaskad..
Ska gå till veterinären , men kan ändå vara bra att få svar från några som vet eller varit med om desamma.

Sv: Min katt äter inget och har magrat

Hon hade nog varit mycket sämre om hon fått i sig råttgift..
Hoppas det ordnar sig med kissen.

Svårt att säga men låter inte bra. Bäst att vet. får göra en diagnos.

Hej, råttgift har hon inte fått i sig, då blir dom väldigt dåliga snabbt.
Lycka till

Hej, det du beskriver låter som när mina katter drabbades av kattpest men det kan också bero på tusen andra saker hoppas din katt blir bra

Hej, det du beskriver låter som när mina katter drabbades av kattpest men det kan också bero på tusen andra saker hoppas din katt blir bra

de trodde att det var förstoppning , men vi skulle dit till veterinären imorn igen:) , hon fick massa sprutor o dropp, obehagligt tyckte honD;;)

Grandevito: hur har det gott med katten?

Liknande trådar

Katthälsa Min devån Seven har tyvärr gått upp ordentligt i vikt. Hon är konstant hungrig och berättar det för alla. Eller mig då, eftersom jag är...
Svar
10
· Visningar
1 023
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 420
Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
3 186
Senast: WildHorse
·
Katthälsa Min katt anser att hon alltid ska med på promenader och ska vi inte gå på landsväg är det såklart okej. Annars får jag stänga in henne...
Svar
0
· Visningar
722
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama