Min katt är uttråkad

Mirre

Trådstartare
Hon vill inte vara ute när det är kallt men har tråkigt inne, behöver tips på hur jag kan roa och sysselsätta henne :)
Hon vandrar runt och verkar rastlös, märks att hon inte vet vad hon ska sysselsätta sig med.

Hon vill inte vara ute när det är kallt men har tråkigt inne, behöver tips på hur jag kan roa och sysselsätta henne :)
Hon vandrar runt och verkar rastlös, märks att hon inte vet vad hon ska sysselsätta sig med.
Kattkompis? Diverse stora klös/katt träd etc?

springer hon efter små kattbollar? Eller spön osv med alla olika sorters leksaker.

Prova att ge maten i gamla toarullar så får hon klura lite med att få ut den (våra gnager på toarullar också, tycker om löv och att riva sönder papper)

Liknande trådar

Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
304
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag tror min katt börjar bli lite understimulerad nu på vintern. Hon är ensamkatt eftersom mobbat ut andra katter i tidigare hem. Och nu...
Svar
2
· Visningar
458
Senast: escodobe
·
Övr. Katt Våra katter vägrar äta blötmat och därför behöver jag hitta ett torrfoder som är okey. Vi har provat SMAAK Cat Adult Sterilised Kyckling...
Svar
5
· Visningar
372
Senast: Keb71
·
Övr. Katt Jag sitter med världens ångest över att behöva flytta min älskade lilla katt, från hans trygga revir. Han kom till mig för 5 år sedan...
Svar
10
· Visningar
538

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka