Min katt är borta.....

caradan

Trådstartare
Nu har jag inte sett min älskade katt sen i lördags, han har aldrig varit borta så länge innan utan max 12 timmar i sträck.
Har vart ute och letat helt tan resultat.

Vill så gärna veta vad som har hänt honom, var han är. Största skräcken är att han antingen ligger skadad ngnstans eller är instängd och i båda fallen svälter i hjäl.
Han är inte idmärkt och har inget halsband så ingen kan kontakta mig om de kört på honom/sett honom heller.

Gråter och är helt förtvivlad....

Sv: Min katt är borta.....

Hoppas på det bästa. :(
Det är i stunder som dessa då ID-märkning verkligen behövs, hoppas det är det första ni gör när katten kommer tillbaka!

Liknande trådar

Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2
Svar
29
· Visningar
1 956
Övr. Katt Pga olika anledningar har jag ett tag letat nytt hem till mina bebisar, både för min och deras skull. Det är ju förbannat jobbigt men...
Svar
8
· Visningar
1 195
Senast: TinyWiny
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 504
Övr. Katt Min högt älskade moster gick bort i lördags och nu har jag hennes fina katt boende hos mig. Bondkatt, runt två år (har exakt...
2 3
Svar
52
· Visningar
7 872
Senast: Stereo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Senast tagna bilden XV