Min kära mor skulle vara hundvakt idag.

G

GaurdianAngel

Tror Ni att det gick bra?

Jajamen, henne litar jag på i våt och torrt. MEN idag skrattade jag som aldrig förr. :D

Jag hade skickat med torrfoder + färskfoder till middag. Sagt till henne att mosa ner färskfodret bland torrisarna. Sedan bara att servera.

Vad gör människan....hon står och mosar/krossar varje torrfoderkula. Sammanlagt 9 dl. :rofl: :rofl: :rofl: Hon hade bara lyssnat lite halvt när jag förklarade om maten och när det sedan blev dags att servera trodde hon att jag ville att maten skulle krossas. Vadå tandlösa hundar innan de fyller 5. :crazy: Nä, mamma hundarna kan inte tugga, så det var snällt av Dig. :p :rofl: :banana: Har inte riktigt tid att stå och krossa ca 1,8 l torrfoder om dagen.

Sv: Min kära mor skulle vara hundvakt idag.

Men det är ju bara att ta fram den stooora morteln när du ska krossa sen, eller gå till mjölnaren å be han mala hundmaten!!

:rofl: :rofl:

All heder åt morsan! :rofl:

Sv: Min kära mor skulle vara hundvakt idag.

I början när min mamma var hundvakt, fick jag tala om hur det såg ut när min hund kissade. Jag frågade några ggr om hon sett henne kissa mm, men det var hon inte säker på.
Ibland trodde hon att hon bara satte sig ner.
Ja, är man inte van så är man inte :-)

Efter ett tag fick jag ordenligt genomgångar att hon kissat och bajsat si och så många ggr...

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka