A
annso
Hej. Jag har en schäfer tik på 2 1/2 år och hon passgår hela tiden. Kan man träna bort detta på något sätt? Det ser lite roligt ut när vi är ute och går för hon "vikar" väldigt mycket med rumpan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om du skrittar henne i råterräng, typ högre blåbärsris, snö etc, så tränar hon musklerna för "vanlig" gång. Inte för att det kanske hjälper, men allsidig träning är ju alltid bra. Är hon 2½ år, så tror jag hon är väldigt van att ta sig fram i pass, och tycker det är helt ok.Hej. Jag har en schäfer tik på 2 1/2 år och hon passgår hela tiden. Kan man träna bort detta på något sätt? Det ser lite roligt ut när vi är ute och går för hon "vikar" väldigt mycket med rumpan.
Hej. Jag har en schäfer tik på 2 1/2 år och hon passgår hela tiden. Kan man träna bort detta på något sätt? Det ser lite roligt ut när vi är ute och går för hon "vikar" väldigt mycket med rumpan.
min ena hund passar också. det är ju en väldigt lagom mellangångart i promenadtempo. ska han skritta får han skritta fort som tusan, och ska han trava måste han trava väldigt långsamt = jobbigt. i frihet passar han mycket sällan.
min ena hund passar också. det är ju en väldigt lagom mellangångart i promenadtempo. ska han skritta får han skritta fort som tusan, och ska han trava måste han trava väldigt långsamt = jobbigt. i frihet passar han mycket sällan.