Min hund låter konstigt!!

Malin_L

Trådstartare
Jag hoppas att nån ska kunna hjälpa mig!
Min valp låter konstigt ibland, liksom grymtar.
Det är inte ofta men man börjar ju fundera!!

Sv: Min hund låter konstigt!!

Hm, var det jag visste. Jag har räknat och räknat ute hos grisarna, och det fattas en :D

det är ingen fara jag har hundar och alla dom kan låta som riktiga grisar ibland..typ grymtar..så det e bara o va lugn

Våran ena labrador lät så förut när han sov kunde han få som grymt attacker :eek:
Då åkte vi till väterinären och det visade sig att han hade noskvalster och han fick lite behandling och han är nu som vanligt säger inet att din hund har det men man kanske ska kolla med en vetrinär

mina föräldrars papillonkorsning får "grymtattacker" när vi är ute och går, oftast händer detta när det är kallt och snö ute. Vet inte om det är för att det liksom hos oss människor blir kondens i näsan och hon försöker "snora upp det". Nån som har upplevt liknande? Detta händer alltså aldrig inomhus eller på sommaren..

Liknande trådar

Övr. Hund Här kommer en jätte dum fråga från en extrem hypokondriker :’( Min granne har skaffat sig en valp som är sjövild, den är ett resultat...
2
Svar
20
· Visningar
1 882
Senast: Sel
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
733
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
937
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
Svar
18
· Visningar
1 095
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka