Min hund är onormal..!

B

Bopplan

Har kommit på att han inte är som andra hundar, han har en massa små egenheter för sig;
Innan han lägger sig nånstans måste han bädda, han krafsar och buffar som en galning (trode bara det var skendräktiga tikar som gjode det!)
I dag satt jag ute på altanen och V satt mittemot mig och kollade på mig, han var trött så han satt å små blunda lite, rätt var det är så ramlar hunden i backen, smack säger det... då hade han suttit å sommnat!! :D Det har hänt flera gånger, fast han har aldrig ralmat helt nån gång förut!
det är bara några av dom saker som han har för sig, har era hunar också för sig konstiga saker? ;)

Sv: Min hund är onormal..!

Bopplan skrev:
Har kommit på att han inte är som andra hundar, han har en massa små egenheter för sig;
Innan han lägger sig nånstans måste han bädda, han krafsar och buffar som en galning (trode bara det var skendräktiga tikar som gjode det!)
QUOTE]
det där gör många hundar, båd etuikar och hanr, somnade dkulle döremot bekymmra mig om det inte är en liten valp

Vad sött :love:

Vi har glasaltan (sån där som man kan skjuta bort väggarna för att komma in och ut). Valpen har blivit van vid att kunna springa in och ut i trädgården genom altanen och altandörren.
Nästan varje gång han är överpigg så springer han runt i trädgården och leker. Sen såklart måste han in och dricka vatten, i ultrasnabb fart menar han att han ska springa in i köket. Tyvärr är det inte alltid han ser glaset :crazy: Man hör "WAM!!!!" och så ser man en liten hundvalp skaka på huvet och sätta sig och se ledsen ut :p

En gång satt han bara och titta på glaset och sen tog han ett språng och hoppade in i det :crazy:

Min vovve bäddar också, sen så sover han i mitt rum, så kommer mamma och släpper upp honom tidigt på morgonen när han har kissat och bajsat kan han försöka väcka mig i flera timma inte förrens jag har gått upp så går han upp. (jag är otroligt svårväckt)

Liknande trådar

Övr. Hund Våra tonårspojkar var borta några timmar, och så kom dom hem. Hundarna blev som vanligt glada och sprang och hälsade. Sedan kom Ziggy...
Svar
16
· Visningar
3 364
Senast: Blandrastik
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 351
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Min blandrastik Tikka som är 12 +(2/10) har blivit gammal ! Har alltid varit en allert, pigg och glad hund men åldern tar ut sin rätt...
Svar
2
· Visningar
905
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Min hund fyller sju år i mars. Han är en blandras mellan 75% Jack russel och 25% Dansk-svensk gårdshund. Han är en fantastiskt snäll och...
Svar
11
· Visningar
6 087
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Senast tagna bilden XV