Min häll har låst sig!

vallhund

Trådstartare
Händer ibland, men aldrig att den inte går att låsa upp genom att trycka på nyckelsymbolen. Fanskapet piper dessutom var annan sekund o jag är grymt sugen på knäckemacka med vändstekta ägg.:banghead:
 
Torka av knapparna noga ifall där kan finnas lite fett eller något, fukta fingret, och håll minst 20 sek på låsknappen. Funkar inte det har jag noll idéer tyvärr.
 
Är det smuts/matrester på någon av dom andra "knapparna"?
Min häll låser sig om något hamnar på dom så då får jag göra rent och sen funkar det.
 
Inget funkar, trots att jag checkat allt.:(
Får hitta på annat till middag. Funderat på att bryta strömmen (dra ut proppen) o skruva i igen, men det får vänta tills jag har dagsljus.
 
Händer ibland, men aldrig att den inte går att låsa upp genom att trycka på nyckelsymbolen. Fanskapet piper dessutom var annan sekund o jag är grymt sugen på knäckemacka med vändstekta ägg.:banghead:

Det är inte så att det har gått en propp? Då kan de bete sig skumt! =)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 565
Skola & Jobb Ja som rubriken säger, på mitt jobb har vi en kollega som rent skiter i att göra vissa arbetsuppgifter, vilket då är sådant som drabbar...
2 3
Svar
42
· Visningar
7 130
Senast: _Taggis_
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 093
Senast: QueenLilith
·
Skola & Jobb Kort bakgrund: jag mår psykiskt dåligt. Jag har i ett antal månader varit i kontakt med vc. Jag har fått medicin -- just nu bara...
Svar
6
· Visningar
1 066
Senast: vtok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp