Min gulliga katt..*film*

Sv: Min gulliga katt..*film*

hehe... sådär gjorde min farbrors katt också...fast med köttbullar!!!:banana:

min ena katt gör oxå så.. men ibland vill min hund vara med men då blir katten skit sur...:rofl: :rofl:

Min hona gör så!
Under några år hande hon en svans från en leksaktmus som jag skulle kasta åt henne. Och om jag inte märker att hon har kommit och lämnat svansen så piper hon.
Vissa gånger har jag hittat henne plaskblöt när jag kommit ur duschen, då har hon pillat in "svansen" under duschdraperiet och in i duschen samt suttit utanför, pipit och väntat på att jag ska kasta den.. Snuttan!:love: :love:

Mammas båda katter (som växte upp med min) apporterat dagligen med hårsnoddar...

Så gör mina oxå!! vanligt bland perserkatter i alla fall..

Min äldsta gör så nästan varje dag, dottern har gjort det nån gång, men ytterst sällan.

Haha, fan vad coolt, så ska jag se om jag kan få mina katter att göra :)

Mvh
Möller

Sådär är min katt också fast med studsbollar istället, han är så söt när han kommer och lägger bollen hos en och backar några steg "kasta då...!" :love:

så där gör mina katt också! :love: de är väl för söta!!

mina förra katter gjorde likadant de med.. :p

haha:rofl:
Vilken tur att det fanns lite mer katter som gör så?!
hade inte en aning om att katter ville springa och hämta saker..

Min hona är likadan. Speciellt med såna där papperstussar :rofl: O helst i sängen. Man kastar ut i hallen, sen kommer hon upphoppande i sängen med tussen. Frågar man henne var tussen är så springer hon o hämtar en och så kan man leka :D

Min ena siames gör så :love: med sina mjukisdjur (typ sådana man kan "fiska upp" med klor på nöjesfält..)

Extra mysigt är det när man vaknar mitt i natten av att det landar ett litet mjukisdjur i ansiktet på en. så tittar man upp och så sitter han där och stirrar på en med sina stora ögon och förväntansfullt hoppas på att få leka lite.

"Men Muuuusseee... klockan är ju treeee...på natteeen..." :crazy: :D

Förut gjorde en av våra katter så jämt, men därimot så som din katt pep i slutet låter hon HELA tiden!

pmm skrev:
Förut gjorde en av våra katter så jämt, men därimot så som din katt pep i slutet låter hon HELA tiden!

jaa det gör min också.. inte bara ibland utan hela tiden...!!:D
om hon ligger i knät och man bara kollar lite åt vänster och rör sig pytte lite så gnäller hon till..! kan vara ganska jobbigt ibland men det är ganska gulligt ändå..

Så där gör min kattunge åxo, han är 6 månader och det är det enda han har lärt sig:smirk:

Min katt gjorde samma sak med en hårig snodd han hittat ute som han tog som sin lilla kattunge. Han tog upp det i soffan la den på en sen så kasta man iväg den å då sprang han och hämta den sen kom han tillbaka.

Nämen, vad underbart! :love:
Det var det sötaste jag har sett på länge!

Nu ska jag hem och se om min katt vill göra likadant!

Funfair skrev:
Nämen, vad underbart! :love:
Det var det sötaste jag har sett på länge!

Nu ska jag hem och se om min katt vill göra likadant!

:rofl: okej.. lycka till ;)
Det är ju tydligen massor med katter som gör så, det verkar så i allafall om man läser alla inlägg här..

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
464
Senast: KeeNine
·
Katthälsa Vi har två gudomliga kattungar hemma nu som är 4 månader. Jag har läst så mycket jag kunnat om foder och vilket som är bäst. Nu äter de...
Svar
16
· Visningar
1 238
Senast: MiniLi
·
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
684
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
867
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama