Min gourmet-gom till hund!

Vilsa

Trådstartare
Min hund äter verkligen allt... Jag fodrar honom givetvis med hundmat, men han hittar gärna själv egna små mellanmål i buskarna när vi är ute o promenerar, eller finner något extra att äta på andra sätt (snor min mat när jag inte ser t ex :mad:)

Några delikatesser;

Häst- och kattbajs
Bitar av avverkade hästhovar
Broccoli
Honungsmelon
Chips
Mögelost
Russin
Kikärtor
x-antal oidentifierbara föremål upphittade i buskarna, saker som evetuellt levde för mycket länge sedan...

Inte undra på att han har dålig andedräkt! Vad är det konstigaste/äckligaste eran hund har ätit?

Sv: Min gourmet-gom till hund!

Allt! Eller, det skulle kanske vara den gången ena tiken svalde sork, hel och levade. :d Det enda som spottas ut är salladsblad och medicin, så länge det inte tappas på golvet. De står i en cirkel runt mig när jag lagar mat i köket. Tappar man något är det inte lönt att försöka hinna plocka upp det. Det gäller även vitlöksklyftor.

Ingenting går upp mot en hög människoskit,både i munnen och som ansikts-och kroppsinpackning..

Min ena hund äter också allt. Det äckligaste hon ätit...hm, hundbajs är ju inte så mysigt :angel:

Ett bananskal -halvruttet, det hade nog legat länge - som svaldes helt. Slurp. Det gick på ett ögonblick. Hur det lyckades slinka ned genom hennes lilla matstrupe är en gåta.

En okänd människospya. Detta är absolut det värsta hon har ätit. Jag mår illa bara jag tänker på det. :crazy:

Annars äter hon allt, med undantag av saker som har läbbig konsistens, t.ex. stekt svamp och äggvita (men spya, jojo, det slinker ned...).

hahhaha Lady äter allt mellan fågelskit & kräk (både människo & hundkräk). Sen gillar hon skor, träd, mögel. Hon äter ALLT ;) men hundben gillar hon inte. Ni vet sånna man köper hehe :bump:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Kattbilder #10
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka