Min första klättring!

Idag var jag och klättrade för första gången. Har ju varit sugen väldigt länge och nu har min bästis man tagit grönt kort, så det var ju ett tecken :D

Skitkul, och skitjobbigt! Jag är extremt höjdrädd så det låste sig väldigt mycket i början när vi värmde upp på bouldervägg.

Gick bättre med sele :)
Vi ska fara på torsdag igen, sen ska jag känna efter om det är något jag vill fortsätta med. Men jag tror det. Känns väldigt läskigt med topprepskurs bara....

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 026
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag var liten hade jag en så kallad "bästis" liksom så många andra småtjejer. Har kanske nämnt henne här i min dagbok tidigare, jag...
Svar
0
· Visningar
544
Senast: miumiu
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
19 213
Senast: MML
·
Hundträning Balder är drygt 1,5 år och kom till oss i början av juni. Han har ett speciellt förflutet som innebär att han aldrig fått någon direkt...
2
Svar
29
· Visningar
3 024
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar