Min första bok

Mirre

Trådstartare
Har ni såna?

Ni vet såna där man skriver i massa saker om barnet, sätter in foton osv.

Är på jakt efter en sån nu, hur ser era ut?
Vad har ni fått ge för dem?
 
Senast ändrad:
Sv: Min första bok

Vi hittade ingen som vi gillade så vi ska göra våran egna bok :)
 
Sv: Min första bok

Lagerhaus hade en rolig variant - dom borde ha den kvar.
Inte lika gullegullig utan småkul.
 
Sv: Min första bok

Ingen aning, jag ska googla.
....Dom har en hemsida www.lagerhaus.se
men där är inga böcker med.
Däremot ser du vart affärerna finns i din närhet.
 
Senast ändrad:
Sv: Min första bok

Oki:):bow:
Så typiskt att man blir sjukskriven och inte får springa i affärer mitt i bokrean
 
Sv: Min första bok

Vi köpte en finare pärm från Åhlens och tjockare fotopapper. Sedan har vi köpt stickers och schabloner på Panduro, då ingen av oss är konstnärliga :smirk:

Fördelen är att vi får boken precis som vi vill ha den, nackdelen är den blir dyrare än de som vi finns färdiga.
 
Sv: Min första bok

Jag har en som är helt okej och köptes på Barnens Hus. Den kostade väl en 130 spänn eller så. MEN; en riktigt fin hittade jag på ICA Maxi och köpte som present till en annan person! En med Nalle Puh-tema. Den verkade innehålla ALLT. Kostade kring 150 kr tror jag.
 
Sv: Min första bok

Vi köpte Boken om mig från Bonniers baby. Vi ville ha den enkel och med mycket teckningar i. Och det är den. Vi ids inte skriva sådär jättemycket, bara basfakta.
 
Sv: Min första bok

Finns såna fortfarande?
Jag var och kollade överallt för ett tag sen, bokhandlar, pappershandlar etc men hittade inga!

Var har ni köpt era?
 
Sv: Min första bok

Vi köpte våran på bokhandeln, Wettergrens. Dom hade 3-4 stycken, inte så många där vi var, dessutom var det svårt att hitta dom för dom stod på ett ställe man aldrig skulle kollat.
 
Sv: Min första bok

Vi har en som heter "Mollys babybok". Den hade fler fack att lägga saker i och mycket plats för att klistra i foton.
Dessutom var den inte så puttenuttig som de andra vi tittade på.

Tror jag beställde den från en av internetbokhandlarna. Kostade runt 79 kr eller något sådant.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 181
Senast: Modest
·
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 078
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 612
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn Barnet har vissa kompisar där man ser en personlighetsförändring hos barnet. Det är ingen som ”far illa” av det men vi märker väldig...
Svar
5
· Visningar
1 050

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avlivning älskade katt
  • Valp 2024
  • Hur hanterar ni åksjuk valp?

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Vi med egen gård/stall
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp