Min fitta är blå!

Stalone

Trådstartare
Del 2 av @Blåbärets populära tråd för några år sedan. Min ena yttre blygdläpp är alltså helt blåsvart! Ser typ ut som att en mördarsnigel lagt sig och dött rakt på den. Badade med min partner som helt plötsligt sa "Men Stalone, vad har hänt med din fitta? Den är ju helt blå!" och som dessutom tänkte en kort sekund "Har den alltid sett ut så och har jag bara inte märkt det?" och skämdes lite. :D Men det har den ju inte! Den brukar vara fittfärgad. Saken är den att jag inte kan härleda det till senaste sexet med partnern. Det var för några dagar sedan och inte alls så hårt så det skulle skapa ett blåmärke av den kalibern. Vi hade heller inte penetrationssex så det var ju ingen missbedömning i var jag skulle penetreras (:p) som skapade blåmärket. Kan det vara något farligt? Nä? Det gör inte ont men är lite lite ömt.

Del 2 av @Blåbärets populära tråd för några år sedan. Min ena yttre blygdläpp är alltså helt blåsvart! Ser typ ut som att en mördarsnigel lagt sig och dött rakt på den. Badade med min partner som helt plötsligt sa "Men Stalone, vad har hänt med din fitta? Den är ju helt blå!" och som dessutom tänkte en kort sekund "Har den alltid sett ut så och har jag bara inte märkt det?" och skämdes lite. :D Men det har den ju inte! Den brukar vara fittfärgad. Saken är den att jag inte kan härleda det till senaste sexet med partnern. Det var för några dagar sedan och inte alls så hårt så det skulle skapa ett blåmärke av den kalibern. Vi hade heller inte penetrationssex så det var ju ingen missbedömning i var jag skulle penetreras (:p) som skapade blåmärket. Kan det vara något farligt? Nä? Det gör inte ont men är lite lite ömt.
Skav är det första jag tänker på. När min dotter lärde sig cykla var hon väldigt entusiastisk och cyklade i någon timme. På kvällen när hon badade såg jag att hon var typ röd-blå precis som du beskriver.

Skav är det första jag tänker på. När min dotter lärde sig cykla var hon väldigt entusiastisk och cyklade i någon timme. På kvällen när hon badade såg jag att hon var typ röd-blå precis som du beskriver.

Men vad skulle det vara skav från? Sexet? Kanske råkade klämma till den i stundens hetta :D

Inget blodförtunnande! Det enda jag går på är antidepp.
Jag tänker att eftersom du har en blödning utan att du har känt det hända så är du lättblödande och om du inte brukar vara det så kan det bero på medicin. NSAID och antidepp i kombination ska tydligen öka blödningsrisken ännu mer enligt 1177. Kan det bero på bara antideppen tro?

Jag tänker att eftersom du har en blödning utan att du har känt det hända så är du lättblödande och om du inte brukar vara det så kan det bero på medicin. NSAID och antidepp i kombination ska tydligen öka blödningsrisken ännu mer enligt 1177. Kan det bero på bara antideppen tro?

Men gu vad intressant, detta visste jag inte! Har ju mensvärk nu så har tagit både paracetamol och ibuprofen. Då hade ju det i kombination med mina antidepp kunnat öka blödningsrisken.

Ja, det kanske var mer rimligt! :D Men varken cyklat eller ridit. Har blivit tvungen att sitta och åka runt på tvååringens bobby car dock, det kanske var för mycket att hantera för mitt underliv? Haha, ett mysterium detta.
Hm. Kanske i kombination med tighta jeans? Eller nåt? Kan tänka mig att det skulle kunna skava/nypa?

Åh! Jag var med om (eh, om man nu är "med om" en sån här grej:D) samma i somras! Efter sexande med sambon en gång så utbrast han förvånat "gjorde jag DET DÄR?! :eek:" och jag fattade ingenting och kunde inte se heller eftersom mitt blåmärke satt typ längst ner till höger om höger yttre blygdläpp. Så sambon fick fota :D Mitt såg mer ut som att jag hade lyckats sätta mig svinhårt på en metallpåle eller något, fast det var inte helt runt utan hade skarpa kanter/hörn. Så jag tvivlar på att det var sambon som missat och orsakat märket :angel: Däremot var det helt lila/svart och fanns kvar i nästan 3 veckor i diverse färgskiftningar, mycket stiligt!

Vet fortfarande inte vad som hänt men jag antar att jag väl på fyllan lyckats klanta mig eller så för jag hade ont där någon dag innan sambon gjorde upptäckten :idea:

Har för övrigt kvar bilderna på mobilen, vet aldrig när de behövs!

Kan det vara guds straff för sex utanför äktenskapet utan avsikt att avla barn?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka