Min Felix "gosemagen" *bilder*

M

Makimakac

Jag har skrivit om Lisa som är en liten katt men jag vill visa Felix nu som har vuxit, han blir 6 månader den 15 april och han är så himla go, speciellt hans mage som är mjuk och skön. Men magen är känslig punkt och där får man inte pilla mycket :rofl: :rofl:

PICT0386.jpg

PICT0385.jpg

PICT0394.jpg

Sv: Min Felix "gosemagen" *bilder*

Han är jätte sött,vill oxå ha katt :(

Ja, det var en härlig mage Missen hade...

Den magen fick man inte heller killa på, då åkte alla klor ut kan jag säga!
Mimsan (5 årig honkatt som jag har nu) kan man göra vad som helst med bara man tar i henne :D kelgalen som bara den!
Katter har en sån fantastisk förmåga att se totalt avslappnade och livsnjutande ut!

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 616
Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
3 201
Senast: WildHorse
·
Tjatter Eftersom spontananmälningar och påtryckningar börjat trilla in. :rofl::love: Här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har...
67 68 69
Svar
1 378
· Visningar
80 439
Senast: Klara
·
Hundhälsa Efter mycket funderingar startar jag denna tråden med förhoppningar om lite råd, klok input och erfarenheter av liknande problem. Vi...
Svar
12
· Visningar
3 376
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama