Min bil e konstig

Lalalablalala

Trådstartare
Jag har en moped bil (js60) och ibland när jag startat bilen och ska köra så börjar motor lampan blinka, i dom här bilarna är alla symboler gula så den är gul och blinkar. Bilen går bara i 2-8 kilometer i timmen alltså som att köra med handbromsen nere. Men ibland när jag låter den varva funkar den igen som vanligt, men ibland blir de såhär. Är det någon som vet vad de kan vara

Jag har en moped bil (js60) och ibland när jag startat bilen och ska köra så börjar motor lampan blinka, i dom här bilarna är alla symboler gula så den är gul och blinkar. Bilen går bara i 2-8 kilometer i timmen alltså som att köra med handbromsen nere. Men ibland när jag låter den varva funkar den igen som vanligt, men ibland blir de såhär. Är det någon som vet vad de kan vara
Ring en verkstad och lämna in den, antar att även om du får reda på vad det är så kan du nog inte fixa det själv.

Du har alltså blivit dömd för rattfylla innan du ens haft åldern inne för bil? Tycker du kan spara din tid på att fixa den där mopedbilen och köpa en cykel istället :cool:

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 977
Senast: Snurrfian
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära... 2
Svar
24
· Visningar
8 582
Senast: Migo
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare... 2
Svar
33
· Visningar
11 908
Hundhälsa Jag söker stöd, råd och hjälp. Har en liten blandrastik på 1,5 år drygt som utmanar mig på sätt jag efter fyra hundar aldrig kunnat... 2 3
Svar
47
· Visningar
10 661
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka