Min bil e konstig

Lalalablalala

Trådstartare
Jag har en moped bil (js60) och ibland när jag startat bilen och ska köra så börjar motor lampan blinka, i dom här bilarna är alla symboler gula så den är gul och blinkar. Bilen går bara i 2-8 kilometer i timmen alltså som att köra med handbromsen nere. Men ibland när jag låter den varva funkar den igen som vanligt, men ibland blir de såhär. Är det någon som vet vad de kan vara

Jag har en moped bil (js60) och ibland när jag startat bilen och ska köra så börjar motor lampan blinka, i dom här bilarna är alla symboler gula så den är gul och blinkar. Bilen går bara i 2-8 kilometer i timmen alltså som att köra med handbromsen nere. Men ibland när jag låter den varva funkar den igen som vanligt, men ibland blir de såhär. Är det någon som vet vad de kan vara
Ring en verkstad och lämna in den, antar att även om du får reda på vad det är så kan du nog inte fixa det själv.

Du har alltså blivit dömd för rattfylla innan du ens haft åldern inne för bil? Tycker du kan spara din tid på att fixa den där mopedbilen och köpa en cykel istället :cool:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare... 2
Svar
33
· Visningar
12 007
Fordon Jag saknade en fordonstråd för jag har en specifik bilfråga. Tänkte att jag kan väl inte vara den enda som har frågor ibland, så feel... 2
Svar
20
· Visningar
1 589
Senast: soom
·
Relationer Hej! Jag är mitt i att gå igenom ett breakup, har precis nått cirka fem veckor. Det går väldigt upp och ner, ibland känner jag mig glad... 2 3
Svar
41
· Visningar
9 513
Senast: Ramona
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt så får jag alltid en relation med en väg jag måste åka ofta. Det är som att jag lär känna vägen på ett mer personligt... 2
Svar
29
· Visningar
4 387
Senast: Vallmo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka