Min badbrud *bilder*

Cezzan

Trådstartare
Min hund har nu förstått tjusningen med att bada :laugh:
När hon var 8 månader gammal så tog hon sitt första utomhusdopp, men fattade inte riktigt att man var tvungen att simma ( :rofl: ) och skönk som en sten.
Sedan dess har hon vart väldigt skeptisk till vatten, på sin höjd fuktat tassarna lite.
Det lossnade dock i helgen när hon var med min föräldrar ute på landet, och nu kastar hon sig glatt i vattnet.
Två bilder från igår när vi var vid Görväln och badade och solade
(kass kvalite pga taget med mobil...)

20151020.jpg

20151019.jpg

(idag var jag inte riktigt lika förtjust i hennes nyfunna badglädje. Hon och föräldrarnas slyngel kastade sig i det stinkade vattnet vid hundöarna i Drottningholm, och stank apa tills vi kom hem och kunde tvätta av dem....)

Sv: Min badbrud *bilder*

Haha, där försökte jag locka i min hund förra sommaren, han gick i tills vattnet nådde magen och sedan flydde han upp på land. Han förstår inte alls vad som är kul med vatten!

Skulle dock vara kul ibland att ha en hund som gilla vatten, speciellt på sommaren när det är sådär hiskeligt varmt så önskar man att han kanske skulle vilja kyla ner sig.

Sv: Min badbrud *bilder*

Vilka härliga bilder.Har själv ett riktigt badmonster:devil: hemma.Lägger sig i varenda ler och vattenpöl hon kan hitta:D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka