Min älskade vovve fick somna in...

W

Wincelot

Den 22/3 på påskafton åkte vi in akut med vår älskade vovva.
Hon var så trött så hon kunde inte resa sig, och buken var spänd. På djursjukhuset sa de att ett organ brustit inuti antagligen pga en godartad tumör. Buken var fylld med blod och hon hade akut anemi.

11 och 1/2 år gammal fick vi säga adjö till vår älskade. hela familjen var samlad och hon var så lugn och stillsam. Jag kommer sörja henne resten av mitt liv... Hon var mitt allt, så speciell.:cry::cry:

19290336.jpg

19290338.jpg

Sv: Min älskade vovve fick somna in...

Hon såg verkligen ut som en vis dam! Jättefin!:love:

Beklagar och skickar styrkekramar!

Våran älskade lilla Tequila.
Fan vad jag är ledsen...
Har ALDRIG varit så här ledsen någosin i mitt liv.
Jag tänker inte ens försöka ta mig igenom det här. Jag kommer sörja resten av livet. Mitt liv är hädanefter ärrat och kan inte återhämta sig.

Hon var vår drottning
15525356.jpg

Hoppas att det är ok att jag lägger ut en bild i din tråd Vero.

Kram. Love u sis

Jag beklagar sorgen :( Och skickar många tröstekramar!

Beklagar verkligen sorgen:cry:
Vet vad du å familjen går igenom för jag tog sj bort min älskade hund i veckan:cry:
Massa tröstkramar till er.....

Beklagar sorgen :cry:
Din hund såg jättefin ut :love:

Liknande trådar

Hundhälsa Pankreatit, sänka 100, anemi, noll blodplättar, inflammerad tarm. Snabb förklaring. Under påsken ringde hundvakten och sa att hunden...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
11 839
Senast: solrose00
·
Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
3 006
Senast: Kilauea
·
Hästvård Okej, ny på forumet och min första startade tråd...men vill ha lite input inför val av avlivningsmetod....Min högt älskade gamla farbror...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 026
Katthälsa Sorry för långt inlägg. Min älskade kisse och den mest fantastiska varelse jag någonsin fått lära känna fick somna in i somras. Jag bor...
Svar
1
· Visningar
1 138
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka