Microcement i badrum

Status
Stängd för vidare inlägg.

ObiSam

Trådstartare
Hej!
Jag har funderingar på att renovera badrummet med hjälp av microcement. Jag har dock några frågor då jag vill göra detta rätt från början.
Efter att ha läst denna tråd så verkar det inte vara några problem att applicera microcement på äldre badrum. Mitt badrum är stambytt 1993 vilket gör badrummet 28 år gammalt.
  • Hur skulle ni ställa er till att applicera microcement på kaklet som finns idag?
  • I tråden så skriver trådskaparen att h*n kontaktade bolag för besikta ytskiktet i badrummet, har ni tips alt. rekommendationer på bolag som kan hjälpa med en sån besiktning?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag skrev tidigare en tråd om vårt badrum och vi diskuterade lite kring hur vi kunde fräscha upp det. Sammanfattningsvis så pratade vi...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
13 283
Senast: tuaphua
·
Äldre Nu behöver jag er hjälp! Det handlar om ombildning av hyresrätt till bostadsrätt. Det är ett väldigt långt inlägg men jag är tacksam...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
11 379
Senast: cherie
·
H
Hästmänniskan Har letat efter liknande trådar men inte hittat någon, så jag hoppas att jag inte postar något som redan finns. Jag har funderingar...
Svar
12
· Visningar
1 343
Senast: moholmarabs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Wobbi stövlar
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp