MH imorgon!

Aliide

Trådstartare
Jag är så pirrig i kroppen. Imorgon klockan 13.00 blir det av. Jag är så fylld av förväntan och nervositet. Tänk om han klipper dumpen? Eller gör riktiga utfall mot spökena? :crazy:

Jag har ett ickestryp, stamtavla, vaccinationsintyg och ett koppel. Något jag bör tänka på?

/Mega nervös Jenny

Sv: MH imorgon!

Behöver man medlemskort?? Vet inte om man behöver det till MH?

LYCKA TILL!!!!!

Hör av dig i morgon på Buke eller mail eller nått!!

Ta med ett glatt humör! Testledarna brukar vara jättebra! Oavsett hur det går så är det så roligt att se hur ens hund reagerar!

Tack för att du undrar :D

Har lagt upp allt på hemsidan inkl. filmer. Tyvärr tog minnet slut i kameran så vi missade Spökena. Det som jag tycker är mest intressant. Han lät väldigt mycket :angel:
Och tyvärr så är han inte direkt lätt att kalla in. 2 veckors nästan helt passivitet gör sitt! Speciellt när han får trasan. Jösses, det är verkligen hans trasa.

Titta gärna på sidan och skriv i gästboken :)
http://hem.bredband.net/b499322/

Tyvärr så har jag inget utrymme kvar för alla filmer. Men jobbar på problemet så resterande lär dyka upp ikväll eller imorgon :cool:

Hallå där! Det gick ju riktigt bra vettja =)

Nu ska jag sova. Hörs en annan dag...

Liknande trådar

Hundhälsa Först och främst så är en veterinärtid bokad till imorgon kl. 16.00. Jag är tok-orolig och kom inte på något bättre att göra med...
Svar
18
· Visningar
2 813
Senast: em-pirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama