Mest luftning

• Dagbok
  • Trådstartare Trådstartare Takire
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 0
  • Visningar Visningar 1 091
Jag är så himla omotiverad till mitt jobb för tillfället. Det är ett vikariat på heltid som jag har fram till 30/6. Vi har nyss fått en ny kollega som är peppad och på och jag vill inte påverka henne (eller någon annan!) negativt, men jag är inte så bra på fake it 'til you make it-tekniken 😅 .

Jobbet är nog fel för mig då jag relativt ofta kommer till liknande dippar. Samtidigt så säger folk jag jobbar med tvärtom (att jag passar till jobbet). Vem har rätt egentligen?

Men jag har förstås själv rätt i hur det KÄNNS här och nu, för det kan ju ingen annan känna.

Jag vill inte att mina fina kollegor ska få en oengagerad och tråkig kollega. Samtidigt vet jag inte hur jag ska bita ihop och engagera mig ändå... Jag vill inte säga upp vikariatet tidigare för jag behöver pengarna.

Tur att mina problem är relativt små... De är bråkiga nog ändå för mig.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok I tidernas begynnelse, dvs när undertecknad var en liten vilsen tonåring, fanns ett nätforum som hette Haket.com. Det var ett ställe där...
Svar
4
· Visningar
786
Senast: miumiu
·
Skola & Jobb Snart är det dags för det årliga medarbetarsamtalet....Och jag vill inte...Chefen är knepig; vill ha feedback på sitt arbete men blir...
Svar
16
· Visningar
1 116
Senast: Bulldoozer
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna...
Svar
16
· Visningar
1 481
Senast: Nepenthe
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
489
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka