Messenger pop-ups

F

Fjunet

Jag blir galen :mad: Det kommer hur många som helt och man blir aldrig av med dem! Jag har testat Googles toolbar, men det funkar inte. Hjälp! :crazy:

Jag hade det problemet också, men när jag plockade bort bla Kazzaa samt ett smileyprogram i outlook. Jag plockade även bort MSN message, samt körde ad-aware så försvann problemen.

MSN Messenger vill jag ha kvar, men jag laddade ner ett program som heter AdBolish. Får se hur det funkar. Fick f.ö 89 stycken pop-ups endast från Messenger :crazy:

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
305
Senast: Lavine
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 452
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
678
IT & mobiler Inte alla wifi. Vårt hemma funkar fint. Men kommunens funkar bara på 24-timmars-åtkomst. Att logga in med mitt jobbkonto funkar inte...
Svar
0
· Visningar
402

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka