JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Mer rekord: Louise drämde till med fullträff på EM
Moderator
Hästnyheter
Fyra svenskar bland de 100 bästa med Louise Svensson Jähde i topp på plats 34. Så ser resultatet ut för de svenska fälttävlansryttarna...
Hästnyheter
Det blev en fullträff för Daniel Svensson vid årets sista tävling. Tillsammans med Bentley VDM tog han hem segern i 1,45-hoppningen i...
Hästnyheter
Friends Action Night avrundades med inomhusfälttävlan och en hejdundrande svensk seger. Louise Svensson Jähde slog inte minst...
Hästnyheter
Louise Svensson Jähde och Malin Petersen tog dubbla placeringar i tyska Bad Segeberg under helgen. Junioren Alice Andersen tog också en...
Kelpie eller ESS?
Hundavel & Ras Jag har ingen erfarenhet av kelpie men ESS är oftast arbetsglada följsamma och anpassar sig fint till det man vill göra. Vissa lite väl...
Grazing
2 minuter sedan
Svar: 3
Visningar: 83
Hund
Kattbilder #10
Övr. Katt Nu har Skalman äntligen blivit begravd bredvid den gamla stallkatten Ruth som fick somna in i höstas.
Trott
Idag kl 15:28
Svar: 514
Visningar: 26 741
Katt
Allt om bur till bilen
Övr. Hund Jag ringde till aterforsaljaren har och fragade. Jag har konstaterat att Jag inte alltid ar sa duktig pa att mata, sa det var enklare...
hastflicka
Idag kl 14:56
Svar: 62
Visningar: 2 489
Hund
Distansritt
Islandshäst Det beror väl mycket på tror jag vilka typer av hästmänniskor man pratar med och inte vad som gäller själva rasen. Islänningar är ju...
Grazing
5 minuter sedan
Valack besatt av sto
Hästhantering Min förra medryttarhäst fick en ny hagkompis efter att ha stått i ett stall i minst ett år. En valack som redan var i stallet när hon...
Lingon
9 minuter sedan
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Ja jag fattar det också! Själv var jag oerhört skeptisk tidigare i mitt hästliv, nu försöker jag väl mest leta efter resonemang som...
the_connemara
Idag kl 15:39
Svar: 456
Visningar: 22 541
Grenar