Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spännande, har han någon film på hur bra det gick till slut?
Mul-ridning... Tycker det var en riktigt vacker mula till och med. Har för mig att jag sett en mula som tävlade motsvarande lätt klass dressyr i USA, men finns det mulor för ridning någonstans i Sverige?
Filmen är från nu i december så han har nog inte kommit så mycket längre än så därSpännande, har han någon film på hur bra det gick till slut?
En som tävlar dressyr.
Förlåt en okunnig, men vad är dressyröron?
Den har till och med "dressyröron" ibland
Förlåt en okunnig, men vad är dressyröron?
Herrenuttanes! Så söt att jag dör!Jag vet en mulsna med en shettis som mamma. Bedårande Har bara fölbilder på den dock.
Jättesöt men när mamman är häst så blir inte avkomman mulåsna, utan det blir en mula. Det är ganska stor skillnad på vilka egenskaper som slår igenom.Jag vet en mulsna med en shettis som mamma. Bedårande Har bara fölbilder på den dock.
Jasså, hur då? Vill gärna lära mig mer.Jättesöt men när mamman är häst så blir inte avkomman mulåsna, utan det blir en mula. Det är ganska stor skillnad på vilka egenskaper som slår igenom.
Det är väldig skillnad. Mulan är större och har ärvt mer hästlika drag, och har hästsvans, mulåsnan är tvärtom mindre och har åsnesvans.Jasså, hur då? Vill gärna lära mig mer.
Älskar hybrider och vill gärna ha en egen en dag. Red en mula när jag var liten.
Jättesöt men när mamman är häst så blir inte avkomman mulåsna, utan det blir en mula. Det är ganska stor skillnad på vilka egenskaper som slår igenom.
En som tävlar dressyr.
Mul-ridning... Tycker det var en riktigt vacker mula till och med. Har för mig att jag sett en mula som tävlade motsvarande lätt klass dressyr i USA, men finns det mulor för ridning någonstans i Sverige?