- Svar: 13
- Visningar: 1 221
Inser hur stressad jag är över min mamma. Nu är min bror på besök i hennes stad. Han bor på hotell eftersom hon är så svår på flera sätt. Tyvärr stannar han endast några få dagar men jag kan slappna av för första gången sen covid-19 började. Och jag känner att trycket över hjärtat lättade tack vare det. Jag behöver inte ringa henne på flera dagar. Denna ständiga oro tar på min ork och mitt mående.
Jag har ordnat hemtjänst åt henne men hon behöver mer hjälp än vad hon nu får. Men hon vill inte. Istället lägger hon över ansvaret på mig som bor 130 mil bort. T.o.m hemtjänsten tycker att hon borde flytta in på ett servicehem.
Puh. Behövde få lufta lite. Borsan åker hem till sitt land på onsdag så då börjar stressen igen.
Jag har ordnat hemtjänst åt henne men hon behöver mer hjälp än vad hon nu får. Men hon vill inte. Istället lägger hon över ansvaret på mig som bor 130 mil bort. T.o.m hemtjänsten tycker att hon borde flytta in på ett servicehem.
Puh. Behövde få lufta lite. Borsan åker hem till sitt land på onsdag så då börjar stressen igen.