Mensvärks smärtor

Jolanta

Trådstartare
Jag har nu i 2 dagar haft ont i nedre delen av magen, känns som mensvärk. Är gravid i vecka 37, och undrar nu om det är normalt?

Igår hade jag även sammandragningar i 2 timmar, med 7 minuters mellanrum, samtidigt som "mensvärken", men de stannade av, så jag bara hade typ 2 per timme.

:confused:
 
Sv: Mensvärks smärtor

Det är väl absolut normalt :) Nu börjar det "tränas" lite inför förlossningen. Sedan om det är på gång så smått eller om det kommer att dröja en månad eller så går ju inte att säga tyvärr ;)

Spännande att det är så nära i alla fall!
 
Sv: Mensvärks smärtor

Ah, okej! :)

Pratade just med min syster, hon berättade att när hon fick så där, så föddes hennes dotter 1 dygn senare.

Fast det tror jag nu inte om den här knodden, jag är inställd på att det kan vara 5 veckor kvar! :crazy:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej, ny här på forumet hoppas att dessa frågor är ok att ställa. Tänker att det kanske finns någon här att prata lite med om detta...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 879
Senast: Tora
·
Övr. Katt Idag finns inga ord. Bara tårar och ett oändligt svart mörker. Ensamhet och en brutal och obarmhärtig sorg som sliter i bröstet. Elvis...
Svar
16
· Visningar
2 154
Senast: Eva S
·
  • Artikel
Dagbok Livet som 50+kvinna Jag ramlade av hästen i våras. Hade precis köpt ny säkerhetsväst. Gjorde förbannat ont och jag fick åka in till...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 843
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 749
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Kamera i stall
  • Tips på bra skomakare!

Omröstningar

Tillbaka
Upp