Mens = Ägglossning ??

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare Dimmalimm
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 949
Status
Stängd för vidare inlägg.
D

Dimmalimm

Undrar om man kan ha mens utan att ha ägglossning !

/Dimmalimm

Sv: Mens = Ägglossning ??

Jo, man kan ha mens utan äl, men jag vet att det finns något piller mot detta om så är fallet.
Me vet jag inte!

Ja man kan ha mens men inte äl. Jag hade det. När jag misstänkte det och ringde både gyn och bm sa de att har man mens så har man äl. När det inte blev något barn och jag var in på kontroll visade det sig att jag inte hade någon äl. Fick då äta hormonstimulerande tabletter som heter pergo time. Efter det kom min äl igång som vanligt.

Ja, det kan man. När man äter vanliga P-piller så har man ju mens, men ingen äl

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Det är lite roligt att jag startade en tråd, skrev inte färdigt i originalinlägget men tråden fick god fart ändå... 😁🙈 Tråd 'Mens'...
Svar
3
· Visningar
503
Senast: pajaztar
·
Övr. Barn Ena barnets partner skriver eller ringer till mig så fort det är minsta fnurra på tråden, ofta för saker som inte ens känns som ett...
Svar
8
· Visningar
1 500
Övr. Barn Vi ska till Malmö på innebandy-vm nästa helg. Tre av barnen (5-10 år) kommer inte vilja titta på alla matcher så då behöver vi lite...
Svar
5
· Visningar
463
Senast: Rumpnissen
·
Övr. Barn Någon mer som har barn som vägrar gå till skolan? Hur hanterar ni det? Sonen skolkar konstant och gör allt för att inte komma till...
Svar
9
· Visningar
959
Senast: cherie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka