Men vad är detta??!

Zuzzi

Trådstartare
En Tap-In'are verkar ha förvirrat sig in i våran hage :eek:

25505169.jpg

och den hade ett namn :idea:
25505170.jpg

Sv: Men vad är detta??!

Vi hade runt -20 idag, vilket vi har haft några dagar nu, burr börjar bli hurvigt!

Men hästarna mår prima liv :D Gammelhästen blir alldeles lycklig ju kallare det blir

-20 :o fy bubblan. När vi klippte våran Tap-In'are, så försvann den fina färgen. kanske borde skicka henne till din hage så hon får sån snygg färg igen. ;D

Vad heter din Tap innare, kan du inte sätta in en bild.

Haha :D

Vi hade faktiskt -27 grader här idag! :eek:

Vill du ha tillbaka färgen för åtminstone någon minut så lek med hästarna i hagen så de får uppe lite extra värme och hoppas på kallt väder och vips! Fungerade väldigt bra på Tina :rofl:

Pensionerade skrällen på språng! :love:
25505165.jpg

HUH! Bara det inte blåser så är det ju rätt ok! Vi kallare än minus 20 under kvällarna och nätterna, inte under dagen som tur är!

En Tap-In'are verkar ha förvirrat sig in i våran hage :eek:

25505169.jpg

och den hade ett namn :idea:
25505170.jpg
Fint namn må jag säga ;-)
MIn lilla ettåring, näää, tvååring såg ut sådär på ryggen igår. Hade 15-.
Idag satte jag på täcke. Inte för tjockt dock.
Letade även fram vintertäcket till den stoa pollan. Skämma bort lite!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Det blev aningen förvirrat i dressyrmomentet på Arbottna Horse Show på lördagen. Plötslig rusar nämligen en älg in och levererar en ökad...
Svar
0
· Visningar
156
Senast: Gunnar
·
Hästvård Jag undrar om det är fler med äldre hästar som upplevt att deras häst verkar lite senila? Jag har en 20 +häst som börjat uppvisa lite...
Svar
7
· Visningar
960
Senast: Sirap
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
431
Senast: Pegasus63
·
IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
342

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka