Men vad är det för feeeeel

C

Cronis

I några dagar nu har forumet strulat för mig. Har någon upplevt samma sak?
Det är ruggigt segt, och "sidan kan inte visas".

Det händer att man får dubbelklicka på länkar, när man ska navigera då det inte funkar annars.

Error.

Sv: Men vad är det för feeeeel

För mig har det inte strulat på länge :) Kanske har ni störningar hos din bredbandsleverantör, eller så kan det hjälpa att rensa temp-filerna o cookies på datorn, eller så tycker din dator att du behöver bukesemester :D

Semester får jag from. imorgon från allt vad Buke heter.

Tycker det är så konstigt, att detta är sånt som bara händer här, och inte på någon annan sida.

När min dator ballar ur så är det på buke det märks först. Bilder byter plats med varandra och saker börjar sega. Nästa som händer är att den kraschar... inga andra siter beter sig urkigt som förvarning för det.

då borde min dator vara död för längesen...

hände så för ett tag så efter varje inlägg jag skrev, men nu händer det sällan, då är det bara för mig att stänga ner rutan och kanske kolla mailen snabbt emellan för att sedan komma tillbaka till ett fungerande buke (min dator tycker väl att det är för mkt hästerier på datorn, haha :D)

Idag har det varit helt idiot.
Sidorna börjar laddas och sen händer nada. En uppladdning tar åtminstone en minut och då sitter jag på kommunens bredband.

*kl
Buke strular lite här hos oss. senaste veckan.
Sidorna laddar i evigheter, även om sidan ser klar ok så ser man den lilla "ringen" snurra i fliken.
Databas error har också dykt upp.
Har inga problem på andra ställen jag besöker

Den där ringen kan snurra i evigheter här oxå. Sällan hästen kommer fram mao.

Jg trodde bara det var ajg som hade problem...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 556
Senast: Tilly_85
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 576
Senast: sjoberga
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 948
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama