K
Kat
Har du plockat bort Fi-tråden?!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
tifo skrev:Menar du att jag är oförskämd?
Kat skrev:Varför skulle det vara mer netikettsbrott än att anklaga någon annan för det?
Jane_Done skrev:Men allvarligt. Tråden kom ju inte framåt en millimeter, det var ju färdigdiskuterat redan igår.
Nja, både jag och bläckfisken reagerade. Är det stor skillnad på oförskämt sätt och att JAG är den oförskämde i min roll som moderator?Kat skrev:Jag har inte kallat någon oförskämd. Jag har kallat sättet oförskämt. Det kan väl du skilja på mandalaki?
Som jag skrev: det är netikettsbrott att säga att en moderatoråtgärd är en oförskämdhet.Jag har inte kallat någon oförskämd. Jag har kallat sättet oförskämt. Det kan väl du skilja på mandalaki?
Nej. Inte när det gäller hur vederbörande modererar. Ett sånt här forum är ingen demokrati - där gör man som moderatorerna säger. Tror det var Elftor som skrev en gång att han inte hade sett nåt annat forum där folk var lika respektlösa mot moderatorerna som på Buke. Då kunde jag inte hålla med honom för då var jag moderator själv - men nu kan jag det.En moderator ska kunna tåla kritik som vilken annan ledare som helst.
Varför inte låta den här tråden få bli ett forum för allmän debatt om hur vi ska ha samtalsklimatet här på senior?
Generellt
både användare emellan och i vilken mån man bör gå in och moderera ("var går gränsen för vad man kan säga till varandra")
Förvisso, men nu är jag moderator på ett internetforum, där jag fått i uppgift att se till att forumreglerna följs. Jag är inte ordförande i en demokratisk församling.Kat skrev:Om jag i egenskap av ordförande i föreningen 'prilliga pudlar' råkar elda upp medlemstidningen så har medlemmarna all rätt att kritisera mitt beteende, även om det inte var meningen att tidningarna skulle gå åt pipan när jag bara ville tända lite rökelse.