Men jösses!

Sv: Men jösses!

Shettisar skrev:
Ska detta vara en transport?Transport
tyckte den såg ut som en korvvagn.. men det kan man ju tolka på olika sätt *S*
men det är ju iaf bättre än då här =)
caballo2a.jpg

Nääää, usch, :eek: synd bara att man inte kunde se hela vagnen.Men framifrån ser den ut som ett utedass eller nåt.

vad är det konstiga med den? :crazy: jag tycker den ser ut som de flesta andra..?

Jag maste halla med. Jag ser inte alls vad som ar fel med transporten. Tycker at det ser ut som vilken svensk transport som helst!!

Håller inte med. Jag tycker den påminner om en modern BajaMaja.
Men smaken är som baken....... :smirk:

Men Fautras nya de har gjort reklam för i ridsport är väll lik en korvvagn om någon!!!

Tyvärr så har de ingen bild på hemsidan. Men det är den som heter Olympus!

Och i ridsport så kan man se att man öppnar en lucka rätt ut från sidan så att de kan titta ut när man står still. Ska bli intressant att se den i Falsterbo.

Liknande trådar

Utrustning Behöver tips på - Transport med stuteriinredning och sadelkammare - baklängestransport med frontlastning och stuteriinredning samt...
Svar
2
· Visningar
391
Senast: Oknytt
·
Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
412
Senast: warg
·
Utrustning Hej! Närmar mig nu min första vinter med transport och funderar på det här med broddar. Jag har ett Fautras och jag misstänker att den...
Svar
4
· Visningar
427
Senast: Anna-Bella
·
Utrustning Hej! Jag ska införskaffa mig en ny transport och behöver råd på vilken jag ska söka efter. En totalvikt på max 1500kg, en lastvikt så...
Svar
4
· Visningar
282
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka