Men jag tycker att det är skönast här

alazzi

Trådstartare
Ja, vad säjer man;):D
P1000503.JPG

P1000502.JPG

Och denna sovställning:D
Lumix%202008-10-05-14-01-21_036.jpg

Sv: Men jag tycker att det är skönast här

Nyfyllda matlådor är en utmärkt värmemasdrass.
Kattmat2.jpg

Pricken föredrar mammas toffla.
Prickentoffla.jpg

Strimma överlämnar sig i hundens ansvar.
Hundmat.jpg

Och bebis är bara grymt söt. :D
Bebis2.jpg

har just nu en katt liggandes i mitt knä och en under min rumpa,haha.

Haha ja jag sitter i soffan med benen uppe och då brukar han lägga sig där under :p

Båda är som sagt bengaler.

:o Såg ju det nu när jag kollade extra noga. Fast jag visste inte att de kunde vara så ljusa. Men jag har inte någon som helst erfarenhet av dem, bara sett dem på bild och tycker att de är väldigt vackra.

:o Såg ju det nu när jag kollade extra noga. Fast jag visste inte att de kunde vara så ljusa. Men jag har inte någon som helst erfarenhet av dem, bara sett dem på bild och tycker att de är väldigt vackra.

I början ville jag bara ha en "vildfärgad" bengal, men som bengal nummer två var det kul med en i en annan färg. Och han är så läcker :love:
Lumix%202008-09-28-10-48-51_041.jpg

Egentligen en helsvensk stam trots att han är född i Tyskland. Båda föräldrarna är födda i Sverige. Uppfödaren är svensk.

Han är såååå fin!:love: Speciellt när han ligger på komönster. Jag vill ha! Visste som sagt inte att de kom i den där ljusa färgen, men nu vill jag ju ha en Bengal ännu mer ju. Jag funderade på att köpa en för något år sedan då jag bara hade en katt. Men sen har en katt blivit tre så nu är det tyvärr inte aktuellt på ett tag. Men kanske i framtiden... :D

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
652
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
570
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
815
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Det luktar bajs. Vi har flera lådor, men katterna envisas med att bara använda en. Trots ihärdigt rensande luktar det bajs. Speciellt...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 158

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka