Men hur mycket kan han skita eg?

Sv: Men hur mycket kan han skita eg?

Emil kunde skita mkt när han var lite mindre. Lätt en 2-3-4 gånger/dag utan att han var dålig i magen för det. Visst är det kul med bajsblöjor?

När vår var mindre bebbe och helammades så sket han typ 7 ggr/dygn eller så... :angel:

Numera skiter han mellan 0-3 ggr/dag. Så jag tycker inte det låter så farligt. ;)

Ja herregud, när han helammades sket han typ...hela tiden. Nej men som du skriver: typ 7 gånger/dygn.

Fast Isak brukar inte skita såhär mycket.
Ser ut som han får kväljningar när han äter ibland.
Fast han är ju väldigt ivrig så han kanske har lite för bråttom med maten helt enkelt

Men att han kan få kväljningar när han äter kan kanske bero på att han inte RIKTIGT vant sig vid konsistensen helt än. Jag vet att när Anton började äta tog det ca ½år innan han åt helt utan kväljningar men det var bara vissa saker han inte riktigt klarade men det gick över hehe:laugh:

Det är möjligt, fast han har ändå ätit det sedan han var 4 mån (6 nu).
Inte sett att han gjort så förut. Men har börjat med mat från 6 mån nu och det är ju lite annat förstås. Han äter mera nu också.

Jag är glad om Nikki skiter 3 ggr om dagen, för då är hon väldigt nöjd med sig själv. Om hon inte har skitit alls så kan hon bli gnällig.

Det var väl ingenting. Riktigt små rinner det ju ut från fort tycker jag.

min bajsar säkert 10-12 gånger per dag. verkar rinna rakt igenom...

Då har vi nog svaret där.
För tänderna är nog inte långt borta tror jag.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
710
Senast: Glimra
·
Övr. Barn Har en 15 åring som just nu driver mig till vansinne. Han har betygsvarning i SEX ämnen nu inför terminsavslutet i 8an och han skiter...
Svar
18
· Visningar
3 825
Senast: Tassa
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
5 502
Senast: Masqueradee
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 469
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Storlek röd Kong?