Jag kan uppdatera efter nästan tre veckor att madrassen är fortfarande underbar, jag sover enormt bra på den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det går jättebra här med ! Sover bättre och har knappt ont någonstans längre. Skönt att slippa halta dubbelvikt ur sängen varje morgon....Jag kan uppdatera efter nästan tre veckor att madrassen är fortfarande underbar, jag sover enormt bra på den
Kan bara hålla med... Vi fortsätter att sova underbart bra på vår .Kom på med anledning av en annan tråd på att jag inte har uppdatera den här. Jag köpte madrassen och trivs jättebra, den har även fått högsta betyg av min systerdotter och min mor som hälsat på.
Har inte ont någonstans längre, och haltar inte ur sängen varje morgon, så JA jag är väldigt nöjd fortfarande. Vänder bäddmadrassen varje gång jag bäddar med nya lakan (ca 1 gång/vecka), för jag inbillar mig att det håller madrassen i bättre skick!Ni som köpte Tussöy, är ni fortfarande nöjda?
Jag sover uruselt och har ont överallt plötsligt. Vetefan varför men måste ju försöka göra något. Och ny madrass ör billigare än ny säng...
Vi är jättenöjda fortfarande!Ni som köpte Tussöy, är ni fortfarande nöjda?
Jag sover uruselt och har ont överallt plötsligt. Vetefan varför men måste ju försöka göra något. Och ny madrass ör billigare än ny säng...
Den funkar bra, fast efter jag skapade tråden, lusläst på nätet och vad alla skrivit här så testade jag att köpa en i naturlatex från IKEA till min mamma. Ett dyrare alternativ, men "tyvärr" blev hon så nöjd att hon vill inte byta till en billigare i memory foam utan behålla den jag köpte.
Nu har jag inte berättat vad den kostade så det är självklart att mamma får behålla den, annars hade hon bytt.
Memoryskummadrassen blir mycket mjukare efter en stund när den blir varm.Vilken i latex var det? Jag klurar på att lägga en latex under om det inte "räcker" med en Tussöy. (Har dubbla nu från Jysk. Funkat kanon innan och inne på andra omgången men ryggen är sämre nu så uppenbart räcker det inte). Låg lite i mosters Tussöy och det kändes väl fast men låg bara en stund. Men om den känns för fast är planen lägga en lite billigare latex under.
Det blev deras Tromsdalen.Vilken i latex var det? Jag klurar på att lägga en latex under om det inte "räcker" med en Tussöy. (Har dubbla nu från Jysk. Funkat kanon innan och inne på andra omgången men ryggen är sämre nu så uppenbart räcker det inte). Låg lite i mosters Tussöy och det kändes väl fast men låg bara en stund. Men om den känns för fast är planen lägga en lite billigare latex under.
Memoryskummadrassen blir mycket mjukare efter en stund när den blir varm.
Det är en himla skillnad på den när man först lägger sig, och sedan om man vaknar efter en stund.Ja lite det jag hoppas på ska räcka
Nej, jag har rätt bra luktsinne men har inte upplevt att min luktar. Tror inte det spelar någon roll att jag sover med öppet fönster och sängen är obäddad om dagarna.Jag köpte en Tussöy som stank så hemskt även efter en veckas vädring att den lämnades tillbaka. I varuhuset gick jag runt och luktade på alla Tussöy som fanns i utställningen och hälften stank förfärligt, de andra bara lite. Har någon haft samma problem? Jag tog en Tromsdalen i stället, hoppas den är skön.
Nä. Vår luktade lite i ett par dagar, men inte såpass att det störde. Sedan var det borta.Jag köpte en Tussöy som stank så hemskt även efter en veckas vädring att den lämnades tillbaka. I varuhuset gick jag runt och luktade på alla Tussöy som fanns i utställningen och hälften stank förfärligt, de andra bara lite. Har någon haft samma problem? Jag tog en Tromsdalen i stället, hoppas den är skön.