Mellan/ökad trav/galopp?

M

MickaN

På söndag ska jag rida LA:5 där ska man rida både mellan trav, ökad trav, mellan galopp och ökad galopp. hur ska jag göra för att det ska bli mellan resp. ökad? :confused:
Vad är skillnaden?
hur ska jag rida i de olika?

:banana:

Kanske du borde rida några lektioner för en tränare som kan hjälpa dig med skillnaden. Bl.a är det skillnad i samling.

känner du dig inte helt säker , så kanske du inte borde ställa upp redan? :confused: Prata med din tränare så visar h*n nog skillnaden så att du förstår exakt!

:bump: //Mowglii

Liknande trådar

Dressyr Jag har följt vc-finalen i dressyr noggrant. Det gav mig en bitter eftersmak. 90 % av ryttarna red som "kapten krok" dvs med...
2
Svar
35
· Visningar
4 248
Senast: super
·
Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
999
Senast: Nova123
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 760
Senast: mamman
·
Ridning Jag har rider en 10 årig valack sedan några månader tillbaka. Han är en korsning mellan varmblod och ponny av okänd ras. Vi fick en...
Svar
3
· Visningar
1 400

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Mata småfåglarna

Hästrelaterat

Omröstningar