Meeting-hjälp

horselover4life

Trådstartare
Hejhej, ska åka på mitt första meeting nu:banana: , och undrar hur ni lindar era hästar när ni är iväg. Alla säger olika och man blir ju helt förvirrad.. Vissa säger att dom ska vara lindade konstant och andra säger att man ska linda efter ritten, under natten och när man är ute på promenader.:confused::confused::confused:Så om ni vet blir jag jätteglad om ni kan ge mig lite förslag! :):):):)

Sv: Meeting-hjälp

Du gör självklart som du själv vill, finns ju inget som säger att du måste linda din häst bara för att du är på ett meeting men de är väll ganska vanligt i och med att dom får stå inne mer än dom är hemma!

Jag lindar iaf min häst under nätterna och låter dom sedan sitta på till vi går ut på den första promenaden på morgonen som blir när hon har ätit upp sin frukost!

Lycka till på meetinget nu :)

Liknande trådar

Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 170
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 970
Senast: Sesca
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 273
Senast: fixi
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 200
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mål och Planer 2025