Medryttarhästproblem *varning långt*

Sv: Medryttarhästproblem *varning långt*

PM:at. :)

lillamaria88:
Om jag skulle hitta en sådan hästägare som dig i Stockholm skulle jag tro du var overklig. :D
Priserna här kan ju visserligen variera lite, det billigaste jag hade var en häst jag fick rida på i princip hur mycket jag ville och träna för 300:-/månaden men han kunde ingenting egentligen och ägaren ville ha avlastning så hon kunde behålla honom. Men då hade jag allt tur.

Nu har jag fått en! :bump:
I grannstallet där min f.d. medryttarhäst stod, nära och bra både från jobb och hem.
Kanske lägger upp bilder och mer info senare om ägaren inte har något emot det.

Va bra! Jag kommer också få hjälp som det verkar!

Senast ändrad:

Tack tack. :)

Scorpan: Vad skönt för dig! Kan inte fatta att du hade svårt att hitta medryttare med din häst.

Tack tack. :)

Scorpan: Vad skönt för dig! Kan inte fatta att du hade svårt att hitta medryttare med din häst.

Nä inte jag heller om jag ska vara helt ärlig ;) Har en kompis, inte så hästvan, som kan hjälpa mig 2 dagar i veckan. Hon är helt kapabel till att åka på hästen och är villig att lära sig rida henne också så det känns bra.

Petar in några bilder:

ossdec1008.JPG

Hästen är en varmblodstravare som aldrig tävlats på travet och är 19 år, pigg och i god kondition.

Red några minuter på volten trots att jag hade feber så ni får ursäkta att vi inte ser så seriösa ut. Ville mest känna på honom några minuter hur han var där.

trav10dec.JPG

Planerna är att jag ska rida ut i skogen, träna dressyr och enklare hoppning (under metern med ålderns rätt) och ställa upp på någon liten klubbtävling ibland. Och ha kul så klart. :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag funderar på om det är dags att köpa häst. Innan jag börjar kolla annonser (och förälska mig i hästar jag inte har råd med) skulle... 2
Svar
33
· Visningar
3 429
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 950
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 273
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 493

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka