Medryttare !!!

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare todde
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 82
  • Visningar Visningar 8 884
Sv: Medryttare !!!

Fin han är!
Synd att han fick börja livet på ett så tråkigt och jobbigt sätt, men det blev ju bra till slut:)

Det där med lotteri har jag aldrig förstått mig på, även när man tänker på GHS lotteri, visst är det mycket bra folk på GHS men den som vinner hästen behöver ju int vara kunnig eller ansvarsfull.
Men det är bara att hoppas att Akrobat som är årets GHS lotterihäst hamnar hos någon bra.

Sv: Medryttare !!!

Fin han är!
Synd att han fick börja livet på ett så tråkigt och jobbigt sätt, men det blev ju bra till slut:)

Det där med lotteri har jag aldrig förstått mig på, även när man tänker på GHS lotteri, visst är det mycket bra folk på GHS men den som vinner hästen behöver ju int vara kunnig eller ansvarsfull.
Men det är bara att hoppas att Akrobat som är årets GHS lotterihäst hamnar hos någon bra.

Djur ska inte lottas ut. Jag tycker det är ytterst oansvarigt. Det finns många som vill ha häst, men alla kan inte ta hand om dem. Djur är försvarslösa och det är vi som måste se till att de mår bra.

Liknande trådar

Ridning Hej, jag har varit medryttare på en häst i snart fyra månader. Det finns dock ett ganska stort problem, hon blir väldigt pigg i...
Svar
17
· Visningar
1 069
Hur viktigt är det för er att utbilda er häst själv? Jag har alltid ridit och kört in mina hästar själv och har fått till mina hästar... 2
Svar
22
· Visningar
1 389
Senast: animalasia
·
Hästvård Hej. Är det någon fler som har häst med artros i halskotpelaren? Givetvis har vi kollat upp detta och fått en diagnos och fört en...
Svar
6
· Visningar
496
Senast: Lavinia
·
Träning Min häst har börjat te sig lite konstigt vid varje ridpass, han skrittas igång ordentligt, brukar skritta ut grusvägen en bit och... 2
Svar
33
· Visningar
2 350
Senast: Idaw83
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka