Medlemskort

Sv: Medlemskort

Det är ju bra att ha med sig medlemskortet för att kunna bevisa att man tillhör en WRAS ansluten klubb speciellt om man ska lösa endagslicens som man kan göra på D-tävling. för man får inte tävla om man inte tillhör en WRAS ansluten klubb §130 sid 11;)
(obs det här är ur wras regelbok hur det är med andra specialförbunds regler har jag ingen koll på)för wras är ju öppen för alla hästraser

Senast ändrad:

Jo det gäller WRAS... Har inte hunnit fått medlemskort än, har dock licenser, eller ja licensnumren, har inte heller hunnit få licenskort...
Kanske ska ta med kvitto på inbetalning, eller jaga på sekreterarn:D

Ta kvitto på allt, ifall det händer nåt.

Jag som funktionär skulle uppskatta det om nån inte kunde visa medlemskort o licens o sånt. Och ett brev från klubben (t ex kopia på mail) skulle göra att jag absolut inte skulle tveka.

Liknande trådar

Western Några frågor gällande westernridning som tävlingsform (från en som har noll koll...): Är det indelning i klasser med olika...
Svar
1
· Visningar
1 442
Senast: Ramona
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 603
Senast: Nepenthe
·
Juridik & Ekonomi När man köper saker på öppet köp eller enligt distansavtalslagen får man ju ta hem och prova varan. Det brukar stå att den inte får vara...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 877
Senast: Badger
·
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
392
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka