Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det är ju bra att ha med sig medlemskortet för att kunna bevisa att man tillhör en WRAS ansluten klubb speciellt om man ska lösa endagslicens som man kan göra på D-tävling. för man får inte tävla om man inte tillhör en WRAS ansluten klubb §130 sid 11
(obs det här är ur wras regelbok hur det är med andra specialförbunds regler har jag ingen koll på)för wras är ju öppen för alla hästraser
Jo det gäller WRAS... Har inte hunnit fått medlemskort än, har dock licenser, eller ja licensnumren, har inte heller hunnit få licenskort...
Kanske ska ta med kvitto på inbetalning, eller jaga på sekreterarn
Jag som funktionär skulle uppskatta det om nån inte kunde visa medlemskort o licens o sånt. Och ett brev från klubben (t ex kopia på mail) skulle göra att jag absolut inte skulle tveka.
Juridik & Ekonomi
När man köper saker på öppet köp eller enligt distansavtalslagen får man ju ta hem och prova varan.
Det brukar stå att den inte får vara...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.