Medlemskort SBK

Turali

Trådstartare
Ska tävla med hunden på fredag och läste igenom PMet nu. Det står att man ska ta med sig medlemskort, hur ska jag gå tillväga för att skriva ut det?
Har försökt gång på gång under året, men inte lyckats (vet att det bråkat för fler andra på klubben också).
Pratade med instruktör som sa att det är det 6-siffriga numret på baksidan av tidningen "brukshunden" som gäller för inloggning, men det fungerar inte.

När det står "kontakta kansliet", ska jag ta kontakt med SBK eller min BK då för hjälp?
Det står på anmälan vilken klubb jag tävlar för, men det kanske inte räcker. Eller kan jag ta med medlemsnumret på en lapp?

Sv: Medlemskort SBK

Nej, medlemskortet ska tas med för att kunna verifiera att du har betalat medlemsavgiften, det gills inte med att bara skriva upp medlemsnumret.

Har du problem, så ta kontakt med SBK's medlemsavdelning, de hjälpte min sambo jättesnabbt när vår lokala BK krånglade som f*n med hans medlemskap...

Jättetrevliga och snabba var de på medlemsavdelningen :)

Nej, medlemskortet ska tas med för att kunna verifiera att du har betalat medlemsavgiften, det gills inte med att bara skriva upp medlemsnumret.
Fast det kan ju arrangören se via SBKtävling om man fyllt i sina uppgifter korrekt, det är bara de som är med i Hundungdom eller rasklubb som inte syns där. Eller det är kanske lydnaden som fortfarande vill titta på ett papper trots att de kan kolla alla innan via SBKtävling?

Fast det kan ju arrangören se via SBKtävling om man fyllt i sina uppgifter korrekt, det är bara de som är med i Hundungdom eller rasklubb som inte syns där. Eller det är kanske lydnaden som fortfarande vill titta på ett papper trots att de kan kolla alla innan via SBKtävling?

Svar ja, lydnads - och bruks vill väldigt gärna se pappret fortfarande :D! Det är nästan aldrig som det funnits med en dator i sekretariatet på de tävlingar jag varit på, de ligger ju "lite" efter tekniskt sett än vad agilityfolk/tävlingar gör ;). Och många har fortfarande problem med SBKtävling har jag märkt... :p

Liknande trådar

Övr. Hund Långt men jag hoppas ni orkar läsa ändå! Vår nyss fyllda 1 åriga golden har på sista tiden haft lett att jaga upp sig i förväntan...
Svar
5
· Visningar
2 616
Hästmänniskan Jag måste lägga ut en fråga här för jag var med om något som fick mig att fundera. Jag förstår inte det här. I söndags gick jag till...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 826
Z
Hästmänniskan Vet inte riktigt vart jag ska börja. Behöver hjälp. Jag och familj flyttade till ny ort för 3 år sedan. Allt var frid och fröjd, vi...
Svar
7
· Visningar
2 702
Övr. Hund Prioriteringsordningen av anmälda raser till MH är ju: 1. Medlem i lokal (arr) klubb oavsett ras i behov av MH för tävlande 2. Hund...
2
Svar
21
· Visningar
2 069

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka