medlemsavslut

K

Kristin80

Hej! Hur gör man när man vill avsluta sitt medlemskap här på bukefalos?

Sv: medlemsavslut

Pm:ar till Gunnar skulle jag tro eller bara låter bli att använda sitt namn!:idea:

reykurboy skrev:
Pm:ar till Gunnar skulle jag tro eller bara låter bli att använda sitt namn!:idea:

Om man slutar skriva, hur lång tid tar det innan man blir raderad? Är också intresserad av att avsluta medlemsskapet.

Jag brukar med ojämna mellanrum ta bort användarkonton som inte varit aktiva det senaste året.
Man måste inte skriva för att vara aktiv. Det räcker med att man loggar in.

Vill man ha sitt användarkonto borttaget skall man skicka ett PM från det konto man vill avsluta. Skicka inte mail. Ange varför du vill ha användarnamnet borttaget.
Jag vill exempelvis gärna ha reda på om folk varit elaka eller om jag eller moderatorer gjort något olämpligt.

Tänk även på att inga inlägg tas bort i och med att användarnamnet tas bort. Det blir dock i princip omöjligt att söka på vad det speciella användarnamnet skrivit.

Jag ser helst att ni inte i onödan ber mig ta bort användarkonton då det tar tid från andra arbetsuppgifter, men vill ni ta bort ert användarnamn, skicka ett PM.

Gunnar skrev:
Jag brukar med ojämna mellanrum ta bort användarkonton som inte varit aktiva det senaste året.
Man måste inte skriva för att vara aktiv. Det räcker med att man loggar in.

Vill man ha sitt användarkonto borttaget skall man skicka ett PM från det konto man vill avsluta. Skicka inte mail. Ange varför du vill ha användarnamnet borttaget.
Jag vill exempelvis gärna ha reda på om folk varit elaka eller om jag eller moderatorer gjort något olämpligt.

Tänk även på att inga inlägg tas bort i och med att användarnamnet tas bort. Det blir dock i princip omöjligt att söka på vad det speciella användarnamnet skrivit.

Jag ser helst att ni inte i onödan ber mig ta bort användarkonton då det tar tid från andra arbetsuppgifter, men vill ni ta bort ert användarnamn, skicka ett PM.

Ok, tack för svar! Ska fundera på det och återkommer i så fall i ett PM.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
774
Senast: kolblakkur
·
Bukefalos Såhär gör bukefalos jätteofta för mig. Många gånger måste jag också uppdatera sidan innan jag kan lägga in bilder eller posta, men det...
Svar
8
· Visningar
794
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Reklamera häst
  • Födda 2022