Medlem i SIF ?

H

HanSomFlyger

Alltså jag har en fråga. Måste man vara medlem i SIF eller så för att tävla ? Ska tävla i Gaedingakeppni, vore bra att veta. När jag ändå är i gång. Är dt något man måste vara medlem i för att tävla ? Rider inte min egna häst ! :bump:

Sv: Medlem i SIF ?

Okeej. Men alltså jag är inte medlem i någon lokalklubb. . Hur kan jag bli medlem i SIF ?

Du får helt enkelt bli medlem i en lokalklubb, det är ett krav! Då blir du också automatiskt medlem i SIF. Så titta på SIFs hemsida, snoka upp din närmastliggande klubb och gå med!

Men som medlem i SIF får du ju islandhästen (tidningen) och genom lokalföreningen tips på massor med aktiviteter, tävlingar, kurser etc. Dom har föresten ett speccialpris i år för dom som inte varit med tidigare. Jag har inte egenhäst men är med i Gladur och SIF. Tycker det är TOPPEN!!!:bump:

I år har SIF dessutom ett pröva på medlemskapspris som är billigare än det brukar. Missa inte det. :)

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
599
Senast: Mli
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
506
Senast: MiniLi
·
Tjatter Någon som gift sig på Drop in vigsel? Vi snubblade över info om att det ska hållas i en kyrka nära oss i sommar och det känns som att...
Svar
2
· Visningar
495
Senast: WBanna
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 332
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V