medical card

J

jagvillvaraifred

eftersom det är min födelsedag idag :D:angel: så fick jag ett medical card eftersom jag ska börja med lite fälttävlan. men till min förvåning fanns det bara ett vitt papper i det:mad: .

Någon som kan säga ALLT som ska finnas med på den så jag inte missar något? gärna om du har en bild så jag kan se hur dom "ska" se ut.

/tackar på förhand:)

Sv: medical card

Men det verkar vara helt fel papper? På mitt medical card är allt förtryckt och sen fyller man bara i sina egna uppgifter.:confused:

Du kanske menade att du fick "hållaren" till ett medical card?
Som Novali01 skrev är det ett papper med allt förtryckt så är det bara till att fylla i. Ringde till Svrf och fick det faxat! :D (normalt sett är de väl inte så snälla utan man måste alltid köpa allt).
Men normalt sett kan man väl även få en kopia av den fälttävlansansvarige i klubben?

jag fick ett pm om det. men tack så mkt nu förstår jag?

(men varför säljer en butik medical card utan "innehåll?")

Sen passar banden som man skall spänna fast det med inte så bra heller så man får vira flera lager tejp runt för att det inte skall hasa ner. Då blir man jätteglad att man köpte ett istället för att tillverka ett själv! :mad:

Det är den från Hööks jag har! Och banden är alldeles för långa! :mad:
Titta på min högra arm = fyra lager med tejp!

Stinki2.jpg

jaha - min funkar ju perfekt. Jag tänkte att du hade den där missbildade plastfickan med snören som man får mc:et i...
man jag har en kompis som hade problems med sin, kardborrebanden var felsydda så att det inte blev ngn resår alls...

jag fick ett pm om det. men tack så mkt nu förstår jag?

(men varför säljer en butik medical card utan "innehåll?")

*KL*
Bara att PM:a så kan ni få en digital variant. Hade en PRAO-elev på jobbet som fick uppgiften att skriva om:idea:

(Av någon anledning så blir våra skitiga/blöta osv så vi får fixa nya med jämna mellanrum.)

jaha - min funkar ju perfekt. Jag tänkte att du hade den där missbildade plastfickan med snören som man får mc:et i...
man jag har en kompis som hade problems med sin, kardborrebanden var felsydda så att det inte blev ngn resår alls...

Jag har antagligen fått strl XXXXXXL, därför måste jag veva kardborrebanden fem varv runt armen! Eller får jag skaffa tjockare armar! ;)

Senast ändrad:

Ngn som vet hur man får tag i "formuläret" som amn ska fylla i?..

Jag har antagligen fått strl XXXXXXL, därför måste jag veva kardborrebanden fem varv runt armen! Eller får jag skaffa tjockare armar! ;)

Prova att stoppa medical cardet i en plastficka för skidbiljett(eller hur ska jag förklara? man får sådana om man åker skidor.. säkert någon som har!) det är jätteskönt, inte klumpigt eller stort - och så kan man fixa storleken perfa! :D

Prova att stoppa medical cardet i en plastficka för skidbiljett(eller hur ska jag förklara? man får sådana om man åker skidor.. säkert någon som har!) det är jätteskönt, inte klumpigt eller stort - och så kan man fixa storleken perfa! :D

Eh, what? Menar du alpint eller? Jag har åkt alpinskidåkning årligen sen jag var typ 2-3 år och aldrig fått någon sådan ficka :confused:
Vad har man dem till? (Vad skulle skidbiljett vara? )

Vissa ställen, bla Kungsberget har sånt system med liftkorten (alltså inte jojo som väl är det vanligaste...)

Okej, där ser man. Det kanske är mindre ställen som använder sådant?
Jojo är ooooold :rofl: Nuförtiden räcker det på många ställen att man bara har kortet i en ficka på rätt höjd så släpps man igenom. Inget fipplande med kort öht :D
Till exempel Trysil har så. (Antagligen hela SkiStar.)

Aja, åker man inte skidor (det är ju livsfarligt :eek: ) så har man inte sån himla koll :D

Var fö ett bra tag sen jag var på Kungsberget, kan hända att inte de heller har plastficka längre...

Hihi, skidor som är så roligt :bump: I love Trysil :banana:

Jag har nog aldrig skadat mig när jag åkt skidor, trots diverse hopp och skutt och turer i skogen. (Tur att mina föräldrar anser att man lär sig genom att försöka :D )

Jag tittade på hemsidan och priserna verkar tyda på "vanliga" jojo-liftkort.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
629
Senast: Grazing
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 743
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
615
Senast: Shaggy
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 753
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18