M

Misan92

Jag undrar (förutom att man ser att katten blir "rund om magen") hur kan man se att katten väntar kattungar? Eller märka p.g.a beteendet eller så? Våran honkatt (Baby) är inte kastrerad och vi tror att hon väntar kattungar men vi är inte 100% säkra. Jag skulle uppskatta svar! :D //mia

Sv: Med barn?

min är ännu keligare (Trodde det var omöjligt) och jag vet att hon är med barn, har känt en :) Hon är tjock och har ganska stora tuttar..

Sv: Med barn?

min syntes det inte på alls. hon såg helslimmad ut...
en dag fick hon 2 söta kattpojkar...:love: och dom kryper omkring för fullt just nu.

Liknande trådar

Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 932
Senast: Badger
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 591
Senast: Skjøldur
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 449
Övr. Katt Jag är i valet och kvalet om jag ska skaffa katt, behöver lite hjälp och råd tror jag :confused: flyttade till hus i somras och känner...
Svar
16
· Visningar
2 288
Senast: Flixon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama