maxflex sadlar

Saile

Trådstartare
Jag Vet att det finns en lång tråd om dessa sadlar men jag klarar inte att läsa igenom hela den. Har tänkt köpa ny sadel till min islandshäst o funderar på maxflex fina (tror jag islandsmodellen heter?), är det någon som har den och kan dela med sig av erfarenheter?

Provade en sadel av ett annat märke med flexbom igår och helt plötsligt hade han mycket lättare för att tölta, något som vi tragglat med i ett par år nu..

Liknande trådar

Utrustning Tidigare i år beställde jag barfotaboots till min häst. De var nya, men när jag fick dem var det rätt uppenbart att de hade varit hemma...
Svar
2
· Visningar
738
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Jag har lyckats igen, att köpa en ponny med svårt sadelläge. Rak och rund rygg med ordentlig bredd över mankens bas, men med hög manke...
Svar
4
· Visningar
1 245
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
2 451
Senast: Svartkatt
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 549
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Uppdateringstråd 30