M
Miloo2
Jag har ett halvblodsto som har lite speciella matvanor..Hon äter bara sitt hö om hon får ha hinken med vatten i närheten av sitt hönät,om jag placerar hinken en bit ifrån hönätet så äter hon kanske bara 2-3 kg av sina 7kg som hon får i nätet..Får hon doppa så äter hon allt! Jag vill helst inte att hon doppar för hela boxen blir "slabbig" av allt vatten som hon dräller med..Frågan är ju oxå..hur mycket vatten får hon egentligen i sej?
Hon äter oxå 4 kg i hagen och där springer hon ju inte och doppar höet,utan äter upp utan problem...Det är bara när hon kommer in som hon beter sej så med vattnet...
Hur ska jag göra? Låta henne hållas med sitt vatten eller bryta beteendet...men jag vill ju att hon ska få i sej det jag ger henne..
Mvh miloo2
Hon äter oxå 4 kg i hagen och där springer hon ju inte och doppar höet,utan äter upp utan problem...Det är bara när hon kommer in som hon beter sej så med vattnet...
Hur ska jag göra? Låta henne hållas med sitt vatten eller bryta beteendet...men jag vill ju att hon ska få i sej det jag ger henne..
Mvh miloo2