Mättande foder?

På den Arken zoo jag var inne på hade de mush, både för hund och katt :). Ring och hör till butiken och fråga innan du åker iväg så du inte åker i onödan. Många kunder kommer in och tror deras vara finns inne då hemsidan visar det. Oftast har de kollat fel, men ibland kan lagersaldot missvisa, eller så har varan blivit såld sen de kollade.

Ja barf är en hel vetenskap och än vågar jag inte heller fixa för mycket själv. Jag kör på våtfoder och MUSH, samt ger någon annan rå godbit ibland vilket katten älskar :) Kanske vågar mig på att följa de recepten på länken någon gång framöver!

Liknande trådar

Foder & Strö Allvetande Buke! Försökt googla på sånt som är giftigt för häst bland frukt och grönt, men får främst fram information om vilka växter...
Svar
0
· Visningar
364
Senast: screen
·
Katthälsa (Med hänvisning till min tidigare tråd om torrfoder till mager katt, ”N”, detta är min andra katt :meh:) ”P”: kasterad katthona, Devon...
Svar
7
· Visningar
1 092
Senast: MJLee
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 425
Katthälsa Min sibiriska katthane är 1 år (min första katt) och helt underbar på alla sätt såklart. Han är ute på dagtid med GPS, så under...
Svar
8
· Visningar
1 227

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Black Friday
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar