Mått på hundbur-till bil

Sv: Mått på hundbur-till bil

Den borde ju göra det tycker jag, som också har en 855. Ser ut som det i alla fall, men säker kan man förstås aldrig vara.

Jag har bara hittat burar som passar i 850/V70 gamla karossen, har aldrig sett någon där det stått att dom även passat exempelvis 745.

Hej! Kolla runt lite å fick se din fråga så nu e ja me här oxå:) Svaret på din fråga är troligtvis inte, om buren inte var liten i 945an. 7 o 945 är större i bak än 855an (eller för den delen även V70n) Dessutom är hörnena mycket mer rundade..

Mvh. Jocke

Jag misstänkte att den inte skulle passa just för att 855 har rundade hörnen.

Nåväl, bara fortsätta leta ;)

Liknande trådar

Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 631
Senast: Derivata
·
Hundavel & Ras Hejsan! 😊 Så nu är det såhär att jag och min familj är på jakt efter den passande hundrasen för oss! Och vi har mer eller mindre redan...
2
Svar
26
· Visningar
4 776
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Jag tänkte köpa en ordentlig hundbur till bilen. Just nu har jag en lånad gallerbur men jag vill ha en sån där rejäl variant som är...
2
Svar
24
· Visningar
2 935
Senast: _Taggis_
·
Övr. Hund Min sambo och jag ska skaffa hund! :D Det blir en vuxen hund. Förstagångshund för oss båda. Håller på och läser som en tok på internet...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
10 581
Senast: kolfinnur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka